Ye, Aku Memang Pengelabah !





            Assalamualaikum dan selamat tengah hari ! Wohoo.. Time ni kebiasaannya orang tengah menjamu selera kan? Hehe.. Aku dah memenuhkan tangki perut aku ni dengan dua pinggan nasi ! Haha.. Aku memang makan banyak ! Tambah tambah bila lapar datang menjengah diri. Hehe..



            Erm.. Alhamdulillah.. Tadi selesai sudah presentation research aku yang bertajuk " Effects of blogging towards University students : A study on Unisel students " . Hehe.. Syukur sangat sangat ia dah siap dan dah di present di hadapan dekan kitorang. Wohooo.. Rasa ringan sikit kepala aku ni. Hehe..



             Aku nak ucapkan terima kasih bebanyak dekat ahli group aku, Fatin, Kohki, dan Jessina yang tanpa jemu berusaha siapkan itu lah ini lah. Hehe.. Tu belum lagi bila dapat arahan daripada aku ni. Hehe.. Hopefully, sepanjang aku jadi ketua korang kan, salah silap aku maafkan la ye. Mana la tau ada terkasar bahasa ke, terperli ke, terbebel ke, hehe.. tu semua untuk dapatkan gred yang bagus woo.. Dah la Semester last dah ni, entah bila la boleh jumpa lagi kan? Hehe..



              Ermmm.. Satu je perkara yang menakutkan aku time presentation adalah, aku cepat gelabah depan orang ramai. Perghhhhh.. Memang menakutkan diri sendiri bila berdiri depan orang ramai pastu speaking. Hehe.. Daripada dah plan baik baik , sampai depan tu confirm ada yang terlari sikit. Haha.. Memang aku mengaku, tu masalah terbesar aku. Hehe.. Pemalu kan aku ni? Haha..



             So.. Entri ni agak kurang kesengalan sebab ia ada akademik sikit. So. kang aku sengal kang, rasa cam kepelikan pulak kan?  Heeee..



            Aku nak ucapkan gudluck untuk Nisa A ! Haha.. Sebab final dah makin dekat ni. Ucapan untuk aok, "Abg Udin punye paper 1 je. Haha.. Pastu free dah ! Yey !!!".. Haha..









P/S : Terima kasih pada yang menjawab questionnaire group aku hari tu.. Hehe.. Nak upload gambar tak lepas lepas lagi ! Hehe :)





             

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post