Cabaran 10 Entri !





          

                 Assalamualaikum, Hehe.. Kalau tadi aku dekat kampus Unisel, kini aku dekat kedai makan faveret aku pulak. Hehe.. Hari ni aku agak menjadi seperti kaum nomad sikit. Berpindah randah sana sini. Hehe.. Sebab untuk mencari sumber internet yang laju dan jitu. Hehe..



                 Hari ni jugak , kalau korang perasan, aku banyak update entri. Kan? Ini sebenarnya cabaran buat diri  sendiri aku agar tidak bergaduh lagi dengan diri sendiri. Hehe.. Aku mencabar diri aku supaya membuat 10 entri untuk cubaan hari ni. Perghhhh.. Agak tough tu.. Aku terpaksa memecahkan memory dalam otak aku ni untuk menjayakan misi ini. Ecehhh.. Misi la sangat ! Hehe..



                 So.. Ini entri aku yang ke 5 untuk hari ni woo.. Selalunya aku buat 2 - 4 entry sehari. Itupun bergantung pada keadaan internet. Jadi hari ni aku terpaksa jadi pendatang berizin ke tempat tempat yang mempunyai WIFI ni. Nasib baik la tokei kedai ni kenal aku kan. Hehe.. Kalau tak, mana la aku nak tido. Ecehhh..



                Jadi, apa yang aku nak sampai kan disini, semua orang boleh melakukan sesuatu yang nampak susah gile gile. Asalkan kita ada iltizam tambah dengan keinginan tambah dengan semangat , maka jadi lah blogging kuasa dua ! Erkkk.. Ye ke? Ye la kot. Haha..



                So.. Apa kata korang try buat jugak. Mana la tau korang boleh dapat idea pada masa yang sama ni. Hehe.. Yang penting jangan giveup okeh. Korang pasti boleh jugak ! Aku yakin !



                 Okeh la, aku nak layan blog blog yang join segmen Saya Sudah Berpunya tu ! Hehe.. Korang taknak join ke? Pukul 8.30 ni dah takleh join dah ! Akhir kata, nak kopok? Hehe..





P/S : Ada lagi 5 entri menyusul lepas ni ! Perah santan leh dapat idea tak? Hehe..



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post