Bila Karakter Game Di Alam Nyata !

                   Assalamualaikum dan selamat malam kawan kawan ! Ecehhh.. Nak milo O panas? Meh meh jemput minum meh. Hehe.. Di kala kala internet di rumah aku yang membuat permasalahan nyata sehinggakan aku rasa ia bakal diterminated tidak lama lagi, aku masih lagi tanpa jemu untuk cuba mengupdate serta blogwalking di seantero blog yang aku kenali. Huhu.. Ia satu tugas yang sangat la tough ! Hehe..



                    Okeh, abaikan statement diatas, sebab aku nak tunjuk kat korang yang suka main games ni kan. Termasuklah aku sekali. Watak watak karakter games ni yang tersesat di alam nyata ( Cosplay ) . Hehe..



                






DEVIL MAY CRY











METAL GEAR SOLID











GOD OF WAR











SPLINTER CELL











HALO






             Stylo kan? Hehe.. Tapi sayang nya permainan DOTA punya karakter takde. Adehhh.. Kuciwa pakcik ! Hehe.. 










P/S  :  Main game sampai kadang kadang lupa nak reply msg ! Haha.. Penangan game.. Dusyummmm !




0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post