Kenapa La Dengan Rambut Budak Tu?



               Assalamualaikum, Hmm.. Aku nak tukar syle mukadimah boleh? Hehe.. Hello eberibodi.. Haha.. Macam mat saleh celup tak aku? Ehhh.. takpe takpe, kalau bukan mat saleh celup pun, NINI cokolat celup pun sedap ! Haha..



                Well.. Aku sebenarnya memplanning untuk buat 10 entri ini hari. Tapi.. Faham faham je la, line internet ni merupakan musuh aku paling utama dekat Shah Alam ni. Berbanding dekat kampung halaman aku di Kuantan sana, sangat la berbeza. Hehe.. Takpe, nanti aku akan mencuba lagi untuk mencabarkan diri ku yang mulus ni untuk buat 10 entri ! Haha...



                  Sekarang ni aku nak tanya korang satu soalan, korang suka baby tak? Ecehhhh.. Tetiba terimaginasi lagu Justin Bibir tu pulak. Hehe.. Suka kan? Mesti la.. Comel ,sweet, gigi takde.. Hehe.. Erm.. aku sangat mengemmari baby baby ni. Ye lah, usia aku pun dah makin lanjut. Eceehhh.. dah pasang impian nak berkeluarga dah ni.



                   Yang aku nak share ni kan, aku selalu gak cuba mentackle anak orang. Erkk.. Bukan anak orang yang sudah dewasa okeh, ini anak orang yang dalam kerusi baby tu, ape tah nama benda alah tu. Hehe.. Dan mana mana aku pergi, bila ada baby je, aku akan meng tuu chaakkk kan beliau sampai aku rasa geram tu puas.



                    Yang tak best nya, ada beberapa trend rambut baby ni yang buat aku rasa tiru gaya mat rempit pun ada. Ye la, boleh pulak mak ayah baby ni tinggalkan ekor je dekat rambut anak dia ni yg panjang berjela. Dari dulu lagi aku cuba mengatasi pemikiran aku sendiri yang mengatakan , tentu ada sebab musabab ini berlaku. Tapi tak leh jugak.



                   So, korang ada sebab tak kenapa budak budak kecik sekarang di biarkan menyimpan ekor oleh mak ayah diorang? Kenapa rambut dia dibiarkan camtu eh? Aku ada ekor kat belakang je..  macam goku tu. opssss ! Haha.. ce cite ce cite !









P/S :  Sengal Zone VIP aku dah masukkan, try tengok korang nombor berapa? Hehe.. 







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post