Mari Join Saya Dah Berpunya !

 





             Holaa.. Bertemu kita lagi sekali dalam rancangan Pop Corn ! haha.. Takde takde, ni  bukan rancangan sebegitu. Hehe.. Ni adalah segmen ringkas yang diberi nama "Saya Sudah Berpunya" ! Segmen ni bertujuan untuk melihat jumlah blogger yang sudah berpunya ! Alaaa.. Dulu kan ada segmen Saya Masih Single tu kan? Jadi ni untuk yang dah berpunya la. Adehhhh.. Aku? Dah.. Hehe..



                 Nak join? Jum jum jum.. Ikuti syarat dibawah ye.





  • Buat satu entri bertajuk, Sengal Zone : Saya Dah Berpunya !

  • Letak header Sengal Zone beserta link.

  • Jawab soalan berikut :

    • Status anda? ( Kecuali SINGLE )

    • Berapa lamakah hubungan anda dengan si dia?

    • Siapa nama insan bertuah tersebut?

  • Bila dah siap semua tu, boleh la postkan link entri korang di ruangan komen entri ni.

  • Submit sebelum pukul 8.30 malam ni !

  • Dah.. Tak de syarat dah.. 

  • Ye.. Memang dah xde dah.



                Erm.. Amacam? Nak revealkan diri anda sudah berpunya? Hehe.. Jangan tipu tipu tau, tak baik ! Hehe.. Tak sabar pulak nak tunggu tengok sapa blogger yang dah berpunya ni kan. Hehe.. 






0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post