Mari Join Pilihan Entri Terbaik !

                  Yuhuuuuu.. Betemu lagik kita rupanya eh? Alhamdulillah.. Hehe.. Kali ni , aku taknak membebel panjang. Aku mencari entri terbaik korang ! Yup.. Aku seorang pemburu entri ! Maka kali ni, aku mencari entri entri untuk dipromote di  blog Sengal Zone aku ni.



                   Korang nak tak entri korang di promote ni? Hehe.. Mesti la ada syarat dia kan? Nak tau.. Jum ikut aku scroll mouse ni kebawah.







  • Buat satu entri bertajuk Sengal Zone : Entri Terbaik Saya !

  • Letak header Sengal Zone beserta link ke entri ni sekali.

  • Kemudian letak LINK ENTRI KORANG yang korang rasa terbaik.

  • Pastu postkan link entri anda ke ruangan komen entri ni !

  • Post sebelum pukul 10 malam ni !

  • Semua layak tersenarai. 

  • Okeh? Maka, tamat lah sudah syarat syarat ni.

  • Sadaqallah ul Azimmm ! 



                 Hmm.. Mana entri korang? Bak mai nak tengok ! Hehe..




0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post