Top 10 Blogger Bulan Mac !





               Mak aihhhhhh ... Besaq gedabaknya benda kat ataih ni. Hehe.. Well.. Itu tandanya, pencarian Top 10 untuk blog Sengal Zone aku ni dah masuk ke bulan MAC ! Hehe.. Yang lama bakal diganti, dan yang baru pun sama jugak bulan depan. Hehe.. Ingat korang selamat ke? Haha.. Aku akan culik korang untuk sebulan je. Boleh kan? Hehe



               Tab Top 10 Blogger bakal dikosongkan ! Dan ia  akan di isi dengan 10 blogger yang aku rasa cintakan keamanan, kedamaian, kesengalan dan kebakoan? haha Dah macam Ucop dah ni apsal ? Haha..



                So.. Sudikah kiranya, jika patik mempelawa tuan tuan dan puan puan sekalian untuk bergelar Top 10 patik? Hehe.. Tapi.. Kena la ikut syarat syarat dibawah berserta pengeras sekali okeh ? Ready? Get set gooooooooooooo...







  • Buat entri bertajuk Sengal Zone : Saya Top 10

  • Letak Logo Top 10 Blogger berserta link Sengal Zone.

  • Sila bagi motto / slogan / tema / hajat blog anda !

  • Post kan link entri anda ke ruangan entri ni.

  • Sebelum pukul 11.59 malam ni

  • Motto / Slogan / Tema / Hajat yang terbaik akan dipilih jadi Top 10

  • Pemilihan berdasarkan kreativiti



                Mari la jadi Top 10 Blogger aku ~ Nanti aku bagi sorang seposen.. Haha.. <-- bodek sikit ! 








0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post