Kadang Kadang ..







           Assalamualaikum dan selamat malam ! Weh.. menghampiri ke Maghrib dah ni. Hehe.. Jangan lupa tunaikan kewajiban kita tau. Alaaaa.. Kewajipan terulung tu. Hehe..



             Erm.. Maaf agak lewat mengupdate blog. Hehe.. Hari ni full dengan aktiviti final projek, kelas dan makan. Hehe.. makan itu keperluan woo. Hobi aku yang paling aku gemari. Erm.. dah makan petang? Jap gi jangan lupa makan okeh. Nanti kembung perut tu , pastu asyik berpruut pruut jek. Elehhh.. Ye la tu kan?



              Berbalik kepada tajuk entri aku ni kan. Kadang kadang.. Hmmm.. Kadang kadang tu indah kan? Kenapa? Ye lah, kadang kadang aku asyik terfikir, setiap kenangan yang aku simpan , baik dalam laptop, Handset dan otak aku sendiri ada baiknya di delete. Hmmm..



               Contoh? Aku malas nak bagi contoh ni, dek kerana aku sekarang dekat kedai makan. Hehe.. Nanti air milo aku ni mengamuk kang. Haha..



               So.. Aku nak sampaikan adalah, kadang kadang , ada baiknya sesuatu kejadian tu berlaku kan? hmm.. Demi untuk kebaikan bersama, ada baiknya sesuatu itu berlaku. Biarpun kadang kadang yang terjejasnya adalah diri kita sendiri demi untuk kebaikan bersama.



               Macam tu baru kehidupan. Kita akan terus belajar dan belajar dan terus belajar lagi, demi untuk survive di dunia ni sebelum kita "dipanggil" ke dunia yang lagi satu ! Dunia yang kekal abadi tu.



               Hehe.. Touching lak entri aku hari ni kan? Haha.. Saja je ni, dek kepenatan , otak aku tak mampu meningkatkan tahap rembesan kesengalan itu. Haha.. Nanti nanti aku sengal balik okeh? Jap lagi ke.. Okeh? Sepp sikit ! Heeee..





P/S : Cik Teddy bagi aku pinjam broadband ! Yeyyyyy !! Hari ni sindrom Aperputput terubat ! haha



              

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post