Mari Jadi Sengal Zone VIP Siri 8

               Wachaaaaaaaa... Aku datang dengan perbawakan budak ! Ehh.. Silap, perbawakan Sengal zone VIP ! Yaaa.. Siri ke 8 ! Bererti dah 2 bulan jugak la VIP aku ni bersiaran.. Ecehhhh..



                So.. Adakah anda yang digelar VIP? Nak ke? Ke taknak? Hehe... Apa apa pun.. Korang tetap VIP dalam hati aku. Dari siri VIP siri 1 - 8. Ramai gak la orang yang aku kenal dan menjadi kawan , baik dekat Fb mahupun dekat blog ! Hehe.. So.. Kini.. Aku mencari VIP lagi ..



               Syarat syarat yang aku perlukan untuk bergelar VIP adalah :-






Logo Sengal Zone VIP !





  • Buat Entri bertajuk Sengal Zone : Saya Sengal Zone VIP !

  • Letak Logo Sengal Zone VIP berserta link Sengal Zone 

  • Jawab Soalan ni :

    • Kenapa Anda patut jadi VIP ?

    • Ucapan pada Sengal Zone ?

  • Postkan link entri korang dalam ruangan entri ni.

  • Pasti kan sebelum pukul 11.30 malam ni !

  • Semua blogger layak bergelar VIP !

  • Tapi kena sebelum 11.30 malam tau ! 





             Okeh? Aku nantikan para para VIP Sengal Zone ! Ayuhhhhh !



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post