Bila Blogger Mengarang !





              Assalamualaikum dan selamat malam korang ! Ewahhh.. Tengah buat ape tu? Termenung eh? Jangan termenung, sebab nanti hantu kak limah datang kang ! Haha.. Takut tak? Ngeh ngeh ... Erm.. Aku respek gila dengan  4 Blogger ni. Mereka berani mengarang karangan, walaupun ada diantara mereka yang melebihi 150 patah perkataan kan, tapi aku tak kisah, sebab ini bukannya sekolah. Hehe.. Ini Sengal Zone !



                Erm.. Tanpa melengahkan masa lagi, aku akan bagitau 4 pemenang hadiah misteri dari Sengal Zone! Dan, memandangkan hanya 4 orang je yang join segmen hari tu. Maka diorang semua pemenang ! Haha.. Baik tak aku? Hehe..



                 Kita akan mengikut tempat dari 4 ke 1 okeh? dan mereka adalah :









                 Erm.. Korang nak baca karangan mereka? Klik je tang nama depa okeh? Hehe... Aku ada pesanan nak bagi dekat pemenang ni, sila send email, alamat , no phone, kat Sengalman@gmail.com untuk memudahkan proses penghantaran cekodok. Eh silap, hadiah.. Hehe.. Kalau boleh minggu ni jugak okeh? Hehe..





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post