Siapa Lagi Kuat Membebel !







             Assalamualaikum dan selamat pagi ! Mesti korang dah start mulakan hari korang kan? Hehe.. Aku? Jap lagi nak teman hantarkan Cik Teddy pergi balik kampus. Dia tak larat drive. So.. Aku jadi drebar tercinta dia ni. Haha..



            Dah breakfast ke korang ni? Baik gi breakfast dulu. Karang angin kus kus datang , korang tak henti henti pulak keluarkan gas. Tambah tambah tadi baru lepas makan "telur" . Perghhh.. bau dia terbaik dari ladang gandum tauuu ! Haha..



            Hmm.. Entri ni ditujukan khas untuk Bro Framestone ! Haha.. Tadi aku berblogwalking, tetiba tertarik dengan entri beliau. Sebab beliau tanya, siapa kuat membebel? Hehe.. Aku tak suka membebel. Sebab aku jenis pendiam diam ubi keledek.



             Jadi jawapan untuk persoalan beliau adalah, dah tentu la Kak Long aku ! Haha.. Kenapa? Sebab kalau dia tak membebel, aku dan adik adik lain tentu takkan jadi macam sekarang. Hehe.. Tapi kan, bila dia dah start membebel, susah sungguh beliau nak berhenti. Tapi, bila dengar bebelan kakak aku yang sorang tu kan, rasa macam tenang dan best. Yelah , korang bayangkan la, selain mak dan ayah kita. Kakak or abang memainkan peranan dalam pembentukan sahsiah keluarga ni.



             Serius.. Korang tengok la zaman sekarang, budak budak kecik pun dah pandai bawak motor secara haram, hisap rokok, dating. Haiihhhh.. Kalau takde yang tegur, camni la jadinya. So.. Terjawab tak persoalan Bro Framestone? Hehe..



           Korang nak join? Klik je nama beliau kat atas ni okeh? Heeeeeee..









0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post