Trendy Heels 2011 !

                     Yuhuuu.. Aku tau ramai blogger perempuan suka dress up kan? Dari hujung rambut ke hujung kaki, semua kena ambik kira kan? Elehhh... Malu malu pulak. Hehe.. Takpe takpe. Nasib baik la aku lelaki. Pakai style sempoi mempoi pun tetap boleh gi jenjalan . Haha.. Mudah dan simple.



                      Korang nak tengok tak design heels yang aku rasakan best sangat sangat ! Dan wajar bagi korang membeli nya ! Haha.. Lelaki yang nak pakai pun boleh. haha.. Tapi bukan aku okeh. Hehe.. Sebelum aku menyimpang ke simpangan delima, baik korang usha 5 gambar design heels terbaru 2011 !





















































              Well.. Nak beli? Berminat? haha.. Aku tak terbabit dalam heels ni. So.. Pandai pandai la cari ye ! Hehe.. Mata pun dah ngantuk, izinkan patik beradu dulu ye. Goodnite my prens ! :)





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post