ROSAK Si Blogger Malaun !

            Assalamualaikum.. Hehe.. Dah bersantap belum ni? Kalau dah, teramat la bagus. Boleh sendawa bertubi tubi. Hehe.. Bukankah sendawa itu indah? Grrrr...



            Well.. Tak disangka sangka dunia blogging ni baru baru ni terlanda dengan musibah daripada salah seorang blogger yang tak perlu disebutkan nama disini. Beliau dengan berani mati mengulangi siri pembukaan aib beliau yang ternyata dayus itu. Dayus sangat kenapa weh? Haha..



             Meh dekat sikit telinga ko tu. Ko dayus sebab ko menegur orang dengan cara ko yang macam hero tapi bukan hero, sekadar malaun jalanan. Haha.. Ideologi ko yang bebas tu sangat la best. Cuma, bagi  aku si blogger ni, amat la taksub dengan diri dia sendiri sehinggakan sesetengah hukum agama dia tak peduli, pastu siap cipta dalil dia sendiri yang menyokong perbuatan dia. Perghhhhhh.. beliau memang "ROSAK" .



             Hmm.. Aku tak nak mengulas lebih lanjut tentang isu ni, sebab taknak mengotorkan lagi blog aku. Nanti bukan ke aku dikira sama dengan si blogger malaun tersebut? Haha.. So.. Nasihat aku pada sahabat sahabat ku sekalian, jangan la cipta cara mudah untuk membenarkan apa yang dah salah. Sebab , kelak , korang jugak yang susah ! Dan lagi satu Allah Maha Melihat dan Mengetahui ! Tak takut?



              Buat yang terkena , sila tabah dan kuat, sesungguhnya kehidupan kita tiap tiap hari akan terus di uji dengan ujian yang memang kita mampu untuk atasinya ! Okeh?







P/S  :   Bila Quran dah di biarkan berhabuk, dan bila buku lain jadi pedoman hidup, ni la jadi . 





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post