Selamat Pagi Sengal Zone !







              Assalamualaikum ! Hoho.. Lama gila tak update blog ni. Adehhh.. Ni semua gara gara internet kini sudah mati di rumah sewa ku itu.  Maka aku terpaksa menapak ke kampus untuk mengupdate ini blog. Hehe.. Takpe takpe, semangat ku takkan luntur woo.. Biar pun terpaksa meredah onak dan duri. Akan ku terus menaip tanpa lenguh gigi ku ini. Hehe..



               Hmm.. Tu satu hal, dan satu hal lagi, aku nak ucapkan terima kasih, sebab walau pun aku tak update sangat semalam, ada jugak orang jengah dan jenguh ke blog sipian aku ni. Isk isk isk.. Terharu pakcik.. Hehe.. Terima kasih nohhhh..



                Well well west, kini aku berada dekat bilik kuliah bersendirian, sambil menanti nanti, kot kot la ada semut, cicak, mengkarung dan Godzilla datang, boleh jugak aku buat santapan . haha.. Actually , aku dah kenyang dah, tapi nak buat pencuci mulut je. ala.. kata omputih " deserts " kan? Ecehhhh..



                Hari ni, insyaAllah, kalau takde pape aral, aku akan kembali mengupdate dengan penuh kecomelan dan lemah gemalai bagi menghiburkan serta mengeringkan gusi anda untuk berehat dan bergumbira bersama seisi keluarga. Haha.. Dah macam iklan tv plak kan. Argghhh.. tak peduli.. hehe..



                So.. Akhir kata, nantikan segmen top ten blogger bulan MAC ! Aku mencari top 10 blog untuk duduk di dalam blog aku ni selama sebulan ! Sapa nak ? Ayuhhh..







P/S : Gambar ni time Diploma Show budak Art and Design UNISEL ! Hehe.. :P









0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post