Siti Nurhaliza Belum Puas !



               Wahai artis kesukaan ku ! Hehe.. Mengapa kau begini? Ecehhh.. berdrama la pulak malam malam buta ni kan. Hehe.. Eh.. korang ada rupanya.. Hehe.. Haluuuuuuu !



                Siti Nurhaliza memang aku minat sejak aku sekolah menengah lagi tau. Tapi takde la sampai terlampau fanatik sangat sampai tudung dgn Simplicity dia aku pakai. Buang tebiat ke hape? Haha.. Well, aku kan petang tadi terlupa nak cerita dekat korang, aku jalan jalan la kedai runcit berdekatan rumah aku ni kan.



                Laluu... Aku terpandang satu majalah ni. Perghhhhhh.. Tajuk dia mencengkam kerang bakar ! Haha.. Aku tak makan kerang okeh. Nanti mahu pulak aku muntah muntah hijau macam badang ! Haha..



                Okeh, berbalik pada entri aku, tak mau simpang simpang dah ye. Hehe.. Tajuk topik utama buku tu sama dengan tajuk entri aku ni. "Siti Nurhaliza belum puas" . Erkkk.. Nak tahu eh? Pe kata korang gi beli buku tu. Hehe.. Actually aku sempat belek muka depan dia je. Hehe.. Tak de koje eden nak explore dalam dalam. Nanti kena hambat dengan tokei kedai tu. sapa yang larikk? Aku jugak ! Haha..



               Erm.. Aku segan nak tunjuk buku tersebut. Tapi alang alang aku dah snap pic tersebut , maka teng teng teng !! Plinnggggggg !













               Haaaaa.. Gi la beli buku ni ! hahaha.. Eh.. apsal tergelak? tutup hidung tau kalau nak gelak !

 la la la~







P/S :  Lagi 5 minit aku masukkan senarai Sengal Zone VIP ! Check tau ! hehe 





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post