3 Tanda Orang Mengejar Populariti !







              Assalamualaikum dan selamat malam sahabat ku sekalian ! Dah kenyang rupanya .. Patot la berat mata tu.. Hehe.. Tak pe, dapat merasakan kekenyangan , memang la sangat indah ! Hehe.. Kita patut bersyukur sebab dekat negara kita ni tak dak krisis makanan. Orang mati sebab terlebih makan ada la.. Kan kan kan?



               Entri kali ni agak penuh kontroversi sikit. Ecehhhh.. Aku dah lama perhatikan dalam bola globe aku ni, yang ramai diantara kita nak populariti. Dalam erti kata lain glemer beb ! Hehe.. Dan ada jugak yang menunjukkan secara terang terangan, sembunyik sembunyik, baik dalam dunia realiti dan blogging itu sendiri. Boleh dikatakan, kalau korang betul betul skodeng dengan penuh khusyuk, korang boleh kenal pasti sama ada orang ni kejar populariti ke tak. Hehe.. Aku? Tah laaaa..



                Okeh.. Aku nak bagi korang 3 tanda nak tau  kalau kalau seseorang tu mengejar populariti ke tak. Dan ia adalahhhhhhhhhhhhhh.....







  • Tanda Pertama

    • Senantiasa ingin berkepit dengan golongan ternama. Dalam erti kata lain, yang memang dah ada pangkat, nama mahupun status yang best best. Hehe.. Dengan orang biasa ni dia akan acuh tak acuh atau pun layan sambil lewa saja. Tapi bila dengan orang yang "ISTIMEWA", perghhh... Layanan terbaik dari ladang gandum !Haihhhh...



  • Tanda Kedua 

    • Senantiasa membangga diri dengan sepenuh hati. Hmm. Golongan ni selalunya bercerita tentang apa yang diri dia ada yang orang lain takde. Bermegah megah dengan kurniaan rezeki Allah. Sekali Allah tarik balik baru la nak menangis tak berlagu. Haaaa.. 



  • Tanda Ketiga

    • Membantu orang sebab nak nama disebut sebut je. Ni banyak berlaku kot. Dia membantu orang, then pergi heboh sana sini sampai ke antartika sana dok heboh tolong cicak melintas. Apa kes?





           Hmm. Itu lah serba sedikit tanda yang aku perhatikan selama ni. Hehe.. salah dan silap minta diampunkan ye.. Ini la realiti sebenar kehidupan kita masa kini. Hehe.. So.. Jangan la kejar populariti ni. Biar populariti kejar kita. tu baru la best ! Hehe.. kan kan kan?






0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post