Dah Lama Aku Teringin ...

          

                 Laaa.. aku sesorang je ke ni? Yeszzaaaa.. Boleh la aku mengedik kejap.. Ecehhh.. bukan ada orang nampak pun kan.. Dah lama teringin nak buat macam ni.. Alaaa.. Nak ikut style terkini lah katakan.



                 Selalu aku tengok diorang buat kiut miut je. Haha.. Okehh.. Cover line Udin.. Ejas sikit aerial tu bagi clear ! Jap jap, ada makcik cleaner lalu. Sat lagi dia kata hang nak kiss dia pulak.. Okehhh.. Dah clear.. Readyyyyyyy... satuuuuuuuuuuu... Duaaaaaaaaaaaaaa... Tiiiiiii....







Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!






Suspek gedik gedik remaja ! haha




                    Actually, aku teringin nak meniru pose wanita wanita cun yang letakkan jari dekat bibir mereka. Ecehhhh.. Akhirnyaaaa.. Terlaksana jugak.. Haha.. Tapi kan, perasan tak, aku tak letak jari kat bibir, aku letak dekat gigi. Haha.. Segan pakcik nak buat pose gedik, bukan comel pun.. Haha.. Tapi, aku suka tengok diorang buat camtu. Tambah tambah Cik Teddy aku. Hehe..



                      Kesimpulannya disini adalah, sesetengah perkara, memang pompuan lebih power ! Hehe.. So.. Itu memang lumrah okeh !







P/S : Jangan tiru pose ini dirumah, takut nanti kena bako, kite bako je la ! haha 



                



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post