Trend Baju Sekolah Ketat?









              Assalamualaikum. Yuhuuuu.. Aku akhirnya, berjaya mengonlinekan diri ini. Haha.. Dek kerana pertengkaran aku dengan internet di rumah aku yang makin hari makin slow dan mendukacitakan, aku kehilangan traffik. Hehe.. Tapi takpe , akan ku balas dendam dengan penuh berhemah ! Haha..



               Hmm.. Hari ni hari yang sibuk buat aku, yelah, dari pagi aku keluar menghadiri meeting. Petang pulak pergi mencari barang dan malam, aku sibuk dengan melipat kain. Haha.. Sekarang ni pun, mata ni dok berkenyit kenyit macam skodeng orang. Haha.. Tapi aku bukan skodeng pun. Aku skodeng si bantal nun jauh di bucu tilam aku tu. sexy jugak bantal teddy bear ku ini. Opss.



            Aku nak share something ni, tadi kan, masa aku makan dekat Foodcourt Plaza Alam Sentral, Shah Alam kan, aku terpandang la adik adik ni yang sekolah menengah kot rasanya. Ye lah, seluar warna hijau, dengan baju warna putih serta badan agak agak meningkat kematangan . Hehe.. Diorang dok makan. Depa LELAKI okeh !



             Aku perhatikan, ada perbezaan dari segi pemakaian diorang dengan zaman aku sekolah menengah dulu. Haihhhh.. Baju diorang ketat macam baju sekolah rendah ! Memang sendat !  Waktu tu aku nak je snap gambar diorang. Tapi oleh kerana  aku agak berdekatan kira kira 3 hasta dari mereka, aku membatalkan la pengspyan aku tu. Kalau tak korang boleh tengok suspek ! Hehe..



             Pertanyaan aku sekarang, apa kes budak sekolah menengah pakai baju ketat ni. Zaman aku dulu memang kena la dengan cikgu displin ! Haihhhh.. Nak bajet tough ke hape? Uihh.. Sapa tertinggal Chipsmore ni! Aummmmm.. Haha..











P/S  :  Aku stilll menantikan lagi sorang pemenang contest 11 jam mengarang cinta tu untuk send detail ! Sebab, senang sikit nanti aku nak hantar hadiah ! :) 







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post