Tweet Feewiit Sengalman !



                   Assalamualaikum dan selamat petang pembaca pembacaku yang nun jauh didepan laptop masing masing. Haha.. Panjang tak aku punya mukadimah? Hehe.. Nak lagi panjang? Boleh, dulu aku pemenang Kuiz Berbalas Pantun peringkat Zimbabwe woo.. Haha..



                 Korang ni, kan aku dah menyimpang ke lain . Haha.. Tak de , tak de, aku nak inform ni, aku dah maju setapak ke KL ! Eh.. Silap.. Aku dah maju dah. Yeszzaaa ! Kemajuan itu milikku. Hehe.. Alaaaa.. Korang tengok gambar burung kedidi warna biru tu kan , tentukan korang tau punye ! Kan kan?



                 Aku dah ada twitter ! Haha.. Walaupun aku ni kuno sikit bab bab twitter ni kan. Aku cuba explore dengan penuh kesengalan. Bermakna, aku tetap terkebil kebil mengendali kan twitter aku ni. Haha.. Nak follow? Bolehhhhhhhhh..



                 Follow la aku di ID aku yang bernama.......... Jeng jeng jeng ! Sengalman !!! Hehe.. Aku still terbelek belek lagi apa fungsi twitter ni. Adeh.. Sapa sapa boleh tolong aku? Aku belanja makan ABC ! Hehe.. Nak?







P/S :    Kefeningan lalat kejap gara gara Twitter ! :P





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post