Mencari Sumber Rezeki !





            Assalamualaikum dan selamat pagi Isnin !!! Hehe.. Well.. Di pagi yang hening dengan burung berkicauan, orang orang menyidai kain, pak cik nasi lemak sedang mengibas ngibas dek kena pancaran sinaran matahari pagi. Hehe.. Tu semua rutin harian kita. Tak sah kalau kita tak nampak permandangan sebegitu di pagi hari.



            Ermm.. Tu belum lagi dekat jalan raya, segerombolan jentera besar menyerbu ke arah ibu kota. Perghhhh.. Semua nak menghala ke tempat untuk mencari sesuatu yang magika bernama "rezeki" .. Hehe.. Well.. Aku pun sama jugak, menaip ni pun dikira sumber rezeki jugak woo..



           Tapi , jangan lupa plak, adaorang yang mencari rezeki dengan cara yang sangat mudah dan agak terpalit kekotoran. Hmmm.. Tu memang kita takleh buat apa la kan. Nasihat, teguran dan bebelan, confirm masuk idung kiri keluar idung kanan. Hehe. Kembang kempis itu mencomelkan woo.. Haha.



             So.. Aku nak cakap , sebenarnya, pepagi ni sumber rezeki. So.. Terus stick dengan sumber kita. Asalkan ia halal, confirm, walaupun slow, ia akan tetap berterusan tanpa ada halangan. Bukan ke ia jadi darah daging mampat kita ni? Hehe..









P/S : Aku dekat Lab ni , sangat mengsujukkan ! Hehe.. :P



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post