Senarai Blogger Yang Sudah Berpunya !

               Holaaaa.. Dah makan? Ke tengah tengok bola ni? Ececehh... Aku pun sama jugak tengok bola ni. Malaysia mendahului dengan 2 - 0 ! Bagus bagus.. Walaupun pemain Pakistan bermain agak kuajaqqqq, tapi team Malaysia agak cool dan stylo mengawal bola ! Ini yang kita mahukan woo..



               Okeh.. Aku nak promote blogger yang dah berpunya ni ! Haha.. Yup.. Walaupun mereka dah berpunya, mereka tetap sempoi dan sporting. Macam aku la kan. Ecehhhh..



                Terima kasih taw buat blogger blogger yang join segmen aku tadi. Hehe.. Nanti kita lepak makan keropok lekor okeh? Hehe.. Tanpa membuang masa, mari kita skodeng blogger blogger ni. Hiyaaaaa !!





  1. Cik Zaza 

  2. Cik Aihanmujar

  3. Cik Azyie

  4. Cik Rubie Zainuddin

  5. Cik Ateynmohd

  6. Cik Dyg Khairunisa

  7. Cik Dhia Bellamizam



                 So.. Jangan segan silu skodeng okeh? Hehe.. Aku pun dah berpunya jugak.. Sengal Zone boleh di skodeng jugak kan? Kan kan? Hehe.. Skodeng laaaaaaa.. ! Plishhhh !










0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post