Jom Bina Ayat !

  





           Haluuuu.. Jum kita main permainan nak? Hehe.. Lama pulak rasanya blog aku ni tak buat segmen kan? Hehe.. Apa kata kita main bina bina ayat. Hehe.. mana la tau kan, ia dapat memberikan satu manfaat buat pembinaan ayat korang di lain masa kan? Haha.. awat aku rasa macam aku dah merepek kerepek? Haha..



            Eh.. Abaikan merepek kerepek aku kat atas tu. Jom kita main permainan bina ayat ! Ada syarat woo.. hehe.. Jom kita follow syarat dia !





  • Buat entri bertajuk Sengal Zone : Saya Dah Buat Ayat !

  • Letak header Sengal Zone beserta link ke entri ni.

  • Bina satu atau lebih perkataan dari :

    • M A L A Y S I A

    • B L O G G E R S

    • S E J A T I

  • Diingatkan , Setiap huruf hanya boleh digunakan sekali saja !

  • Huruf BONUS :

    • U K P 

  • Huruf BONUS boleh digunakan sebanyak mana yang anda suka !

  • Bila dah siap bina ayat, postkan link entri korang ke ruangan komen entri ni.

  • Hantar sebelum pukul 8.30 Pagi SABTU !



            So.. Anda kreatif? 5 Blogger terkreatif akan dipromote dalam entri pada keesokan harinya ! Hehe.. 








0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post