3 Sebab Aku Membenci Facebook Yang Baru !





          Assalamualaikum dan selamat malam, ehhh... Dah nak dekat tengah malam la.. Try tengok kat belakang langsir tu ada apa? Ada spiderman !!! Haha.. Saje je nak nyakat korang tengah tengah malam Rabu ni kan. Jahat tak pakcik? Hehe..



           Facebook! Muka buku, semua orang ada kan? Haha.. Sure la kan, sapa takdak tu depa dok kata ketinggalan keretaapi la, ketinggalan zaman glasier la.. Haha.. Adehhh... Tak baek tau dak dok pakat kata lagu tu kat orang had yang takdak Facebook. Haishhhh.. Luku satgi depa ni baru tau. Hehe..



           Kan dah terkeluaq loghat utara aku ni. Haihhh.. Erm.. Nak tau tak, aku tetiba rasa menyirap dengan kebaharuan Facebook sekarang ni. Nak tau tak kenapa? Aku bagi 3 sebab eh.. 3 sebab je.. Hehe Korang nak tambah? Boleh boleh ! Hehe..





  • Sebab pertama , Facebook makin susah nak difahami. Haha.. Dulu punya lagi okeh kot, simple dan mudah diklik. Sekarang punya la serabai dan serabut. Aku malas nak explain, korang mesti rasa camtu gak kan? Hehe..

  • Sebab kedua, entah kenapa, aku rasa macam Facebook ni makin slow. Macam internet aku jugak la dia ni. Adehhh.. Tu belum kira lagi style gambar sekarang ni. Alaaa.. Yang bila view, dia keluar pop up macam style la konon konon, tapi hampehhhh.. 

  • Sebab ketiga, bahagian privacy yang menyulitkan, serius, dulu tak la sesusah sekarang. Sekarang, nak sorok apa apa pun kena explore berjam jam. Macam la kita ni nak habeskan masa dekat dia je kan? Erkkkk... Ye kot.. Haha.. 



        Korang? Ada pendapat? Curah kan ia kat komen aku ni okeh? Haha... Last but not least, Facebook, I hate U angat angat ! Haha..






0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post