3 Cara Nak Kesan Orang Lepas Angin !

      





  

              Ocopottt... Aku datang lagi. Hehe.. Macam ni la jadinya bila aku lepak dekat kampus, then internet agak laju dari internet dekat rumah sewa aku tuh. Memang aku update la korjenyer.. Hehe.. So.. Sindrom Aperputput tu pun tak menghantui diri ku lagi. haha..



               Well.. Aku sebenarnya kan, angin ni dengan suspek suspek yang banyak angin dalam badan. Hehe.. Tetiba teringat satu kejadian, di mana aku pergi berkumpul secara beramai ramai untuk masuk ke gerbang pintu kereta panjang di stesennya. Haha.. Korang dapat tangkap tak? Alaaa.. Time sesak dekat dalam tren tu la.



                Bersesak tu boleh di kira stylo la kan, tapi yang tak tahan nye, time bersesak dalam tren, pastu ada bau telor tembelang kat situ, ditambah bau bauan yang seperti cirit kehijauan tu pulak. Memang mensirap la aku ! Haha...



                 So.. Dengan itu, aku dah temui cara untuk mengenal pasti suspek yang membuang angin tanpa bagi notis tu. Jum la kita ikuti kepanasan badan aku ni. Haha







  • Cara pertama, perhatikan bahagian pinggul orang yang disyaki, kalau bersenget senget , kejap ke kanan , kejap kekiri, haaaaa.. Sah dah dia la orang nya..  Apa lagi.. Kita bako bako je <--- Usop Mak Limah

  • Cara kedua, selalunya, orang yang melepaskan angin ni kan, dia tersipu sipu malu. Bukan malu tu tanda setuju okeh, dalam kes aku, malu tu tanda melepaskan angin sepoi bahasa. So.. mari kita tamat kan permaluan itu. Ngeh ngeh !

  • Cara ketiga, Jerit sekuat hati, " Sapa yang lepaskan bau telor ni !!!" . Disamping ulang sebanyak lapan belas kali. Nescaya selepas itu anda akan dapat sinar petunjuk tanpa disedari ! Hehe.. tapi kena berani la.. 



                  Jadi, mari la membanteras angin liar yang berleluasa ! Haha.. Elakkan pencemaran bau dan bunyik. Ayuhhhhhh !!! 






0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post