Terus Mencintai Walaupun Dah Tiada !

            Uhuk.. uhukk... Aku sedang menangis ni. Huuuu.. Tangisan seorang lelaki itu sangat mahal tau tak. Maklum la, lelaki itu kan susah nak tengok kami ni nangis ! Disebabkan kaum lelaki ni mempunyai ego yang agak tinggi. Rata rata nya la. Aku? Ego la jugak, tapi ego bertempat la. Hehe..



             Erm.. Tahukah anda, ada certain certain time lelaki itu menangis? Ya.. Menangis ! Hehe.. Tapi kebanyakkannya, mereka lebih suka menangis secara senyap senyap. Sebab kalau kami menangis terang terangan, confirm kena gelak la kan. Hehe..



             Berbalik pada tajuk entri aku ni kan, nak tau kenapa aku nangis? Haha.. Aku layan MOHABBATEIN! Cerita tu kalau tak silap, time aku sekolah menengah lagi kot. Haha.. Time cinta monyet dan kera dulu dulu. Sedih woo cerita MOHABBATEIN ni ! Aku yang kental ni pun nangis ! Haha..








ini la suspek yang membuat aku membazirkan air mata aku ! Haihh..

            



             Hehe.. Aku menangis bukan sebab apa, sebab dia aku terharu dengan si Shah Rukh Khan ni hah, dalam cerita ni , dia sanggup mencintai awek dia yang dah kiok tu even awek dia ni dah takde kat dunia ni dah. Wooo.. Memang setia berpanjangan la dia ni. Kalau aku? Agaknya , aku pun akan buat benda yang sama jugak kot. Hehe..



              Kejiwangan cerita ni berterusan bila dia main babak flash back time dia ngorat awek dia dulu, tulis kat daun kering. Membuatkan aku ingat balik kisah kisah mengorat aku dulu kala . Haha.. Jiwang kan aku ?

Well well west.. Aku memang penjiwang ! Haha Tak caya? Tanya Cik Teddy aku !



              Okeh, aku taknak cerita banyak banyak, karang mood cinta pulak datang di hari Ahad nan indah ni. Hehe.. Aku nak siapkan edit resume aku ni. Pastu nak main game jap, nanti kita jumpa lagi ye ! Teruskan menyokong Sengal Zone ! Hehe..







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post