Karakter Dragonball Di Alam Sebenar !



              Kaameeee Hameeee Haaaaaaa !!! Dusyum ! Tebaboommm !! Haha..  Itu adalah ujian kuasa seakan Son Goku yang diperturunkan oleh beliau kepada aku, Son Udin ! Haha.. Well.. Aku boleh menembak kuasa ini dengan sewenang wenangnya ! Tapi syarat dia, sebelum tembak , kena kentut 2 kali ! Haha..  Camne?



             Okeh okeh, aku tak mengarut dan merepek dah. Aku straight to the point la okeh ! Hehe.. Pernah tak korang bayangkan wahai peminat peminat kipas susah mati DRAGONBALLZ, camne la kalau karkter diorang ni dihidupkan secara betul betul. Bukan macam cerita Dragonball Evolution tu yang merepek dan lari dari tajuk tu kan. Korang nak tengok tak gambar karakter karakter diorang ni? Hehe.. Gambar ni aku dapat daripada penghantar email yang merupakan spy untuk blog aku. Hehe.. Kira macam MIB la  kan. Jumm tengok , tapi bukan semua karakter ada la.












Aku la Bezita !










Fliza













Majin Buu













Cell













Bezita 











               Amacam? Bestkan? Hehe.. Bila la diorang nak buat cerita Dragonball ni secara betul betul ikut Dragonball sebenar? Kan ke best kalau sebegitu rupa seperti dalam komik manga ! Haha..





                Entri terakhir malam ni, aku nak rehat kejap. Dah sengal sengal ubi dah urat memurat aku ni. Tilam dah memanggil manggil tu. Aku chow dulu eh ! Gudnite my prens ! Adiossss ~












0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post