Cabaran 10 Entri : Battle Of Idea's !



        



             Yuhuuu.. Aku kembali lagik ! Kali ni takde sebarang mainan okeh ! Aku bukan Din Dang ! Haha.. Aku Udin ! Di ulangi , Udin !! Hehe.. Okeh, disebabkan Nisa Menaip nak menyahut cabaran 10 entri aku ! Maka dengan ini , aku selaku penganjur sukan bertaraf kampung pasir berdengung , ingin mengwar warkan bahawa, cabaran 10 Entri bagi hari Sabtu di buka pada umum ! Hehe..



              Amacam? Ada berani? Hari tu aku dah buat, tapi tak sampai 10 pun sebab aku busy menguruskan hal hal berkaitan. Kini aku kembali dengan satu usaha yang membuatkan kita mencabar kewibawaan kita untuk menaip dengan lebih bernas ! Haha.. Kali ni aku pasti akan fight sehabis habisnya ! Ahaks !



               Syarat? Nak kena ada syarat gak ke? Tak yah kot ! .. Hehe.. Okeh aku bagi syarat simple mimple! Ia adil dan saksama ! Jum layan !!






  • Entri mesti ada 10 ENTRI !

  • Tak perlu letak Header Sengal Zone !

  • Tak perlu letak link Sengal Zone !

  • Kalau nak sebut jugak Sengal Zone dalam entri korang, aku tak kisah ! Hehe.. Janji ikhlas !

  • Aku bagi 5 IDEA ENTRI 


    • Kenangan Kanak kanak !

    • Aktiviti Harian !

    • Join Segmen !

    • Join Contest !

    • Pengalaman Hidup !


  • Mesti ada ENTRI  ke 11 ! Iaitu kompilasi 10 ENTRI sebelum tu ! 

  • Okeh? Tu je, kalau dah siap, kalau korang rasa nak post link entri ke 11 korang tu kat aku pun boleh ! Aku terima dan akan aku publish kat blog aku ni.

  • Tarikh tutup sebelum hari AHAD






        So? Amacam? Ada berani ? Hehe.. Sok kita fight okeh? Aku namakan cabaran ni sebagai Battle's of Ideas ! hehe..







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post