Camna Aku Nak Follow Kau Kalau...











              I Follow U, U Follow la I balik tau.. Janji ? 





             Arghhhhhhh.. Kegedikan berleluasa di situ. Dan aku membenci sekeras kerasnya gedik terlampau itu. Haha.. Confirm korang pernah mengalami style ajakan sebegini bukan? Ecehh.. Camna korang mengatasinya? Hehe..



             Well, aku bukan nya jenis blogger yang bertepuk lebih guna sebelah tangan je. Maksudnya di sini adalah, sesapa yang lawat blog aku, baca ka, drop komen dekat shoutbox aku ni InsyaAllah aku balas jika aku mempunyai ruang dan internet yang okeh dan laju !



              Tetapi, sekali keluar statement iras iras statement sebegitu.  Haihhhh.. Apa lagik, perasaan serba salah pun menjelma la dalam diri dan sanubari aku ni. Dan apabila ia sampai ke otak, perasaan teragak agak pulak dilahirkan. Hehe..Kan dah babitkan dua perasaan disitu . Hehe..



              Aku boleh follow balik, bukan susah pun klik je butang FOLLOW dan Zupppp ! Aku officially bergelar FOLLOWER kepada sesuatu blog. Tapi kan, camna aku nak follow kalau ..






  • Gaya penulisan yang gedik segediknya seperti 


    • Hayi ini aye ergi ke kedai . aye bheli katak kodok. Euwwww.. Itew geliw kotak kodok. !





  • Warna blog yang amat terang sehinggakan membutakan mata semut aku !





  • Dialog box yang menggedik seperti 


    • Hi, mak saya cakap kena singgah selalu !

    • Eh, tolong klik lagi sekali, 

    • Eh silap tu, yang ni la 

    • Haaa.. Terima kasih ! <-- setelah bertungkus lumus klik ! 









                  Itu semua amat lah menyusahkan pembaca, dan jugak diri sendiri. Ye lah, try tuan empunya blog nak preview ke, cek ke, kan ke susah. Hmm.. Jadi, ini bukan lah entri untuk melemah kan semangat korang okeh, dulu aku pun lebih kurang camtu time memula bukak blog ni. Tak caya? Try tengok entri entri awal aku tu. Haha.. Nasihat aku adalah, tujuan korang publish setiap entri,  confirm la nak bagi orang baca kan? takkan la alien nak baca kan. So.. Bayangkan la korang ditempat pembaca korang tu. Tak ke susah? Hehe..



                 Itu saja bebelan aku di petang Ahad ni. Aku nak gi mengketedarah nasi ayam jap ! Laporrrr.. Nanti jumpa lagi tau. Take care !







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post