3 Peralatan Perhiasan Wanita Yang Dipakai Lelaki !





          



               Yuhuuuuuu.. Bertemu lagik kita dalam rumah Sengal ! Haha.. Kesengalan itu bukan kerapu merapu tau. Ia mengceriakan hati orang ! Okeh, aku sudah kenyang ! Perut pun dah mulai menjadi one pack ! Maka, ini masa untuk menaip.



              Erm.. Berdasarkan statistik Sengal Zone, lelaki pun ada gak pakai peralatan wanita ! Tambah tambah bila masuk bab perhiasan diri ! Yaaaa.. Make-up ! Aku? Pakai gak kot. Tapi kadang kadang la. Haha..



             Nak tau apa dia? Jum menyusur kebawah .. Jeng Jeng !






  • Peralatan Pertama 


    • Lip Balm - Lelaki pun pakai tau ! Untuk melembabkan bibir yang kering. Aku terperasan, ada lelaki yang pakai jenis ada kaler kaler jugak ! Haha.. Peach pulak tu. Korang ingat korang je nak bergaya 'cantik'? Kami pun mau ! Haha








  • Peralatan Kedua 


    • Celak - Ni aku pun suka pakai. Hehe.. Malahan dalam sunnah nabi pun digalakkan pakai woo ! Boleh mencerahkan mata ! Tapi kan, aku kekadang pakai buat misai dengan jambang palsu ! Haha. Nak test tengok? Try la buat ! Hehe..









  • Peralatan Ketiga 


    • Rambut Palsu - Anda pakai rambut palsu wahai wanita? Kami pun pakai jugak ! Haha.. Okeh, benda ni baru terjadi dekat aku minggu lepas kot, aku dikejutkan dengan seorang lelaki membeli dan tanpa segan silu membeli rambut palsu iras iras rambut artis korea ! Haha.. aku tergelak kecil dan tanpa bunyik time tu. so. Mari beli rambut palsu ye ! Haha..











             Tu la dia peralatan yang dipakai oleh kaum wanita dan lelaki ~! zaman sekarang in memang sama rata kan? Wanita pun boleh buat benda yang lelaki boleh buat ! Haha.. Soo. Jangan memain ! Kang silap silap kena karate kang ! Adehh.. Aku dah start merepek dah ni ! Aku chow dulu. Nak pergi oh ouhhh ! Haha. lariiiiiiiiiii.. 












0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post