Kompilasi Cabaran 10 Entri : Battle of Idea's !

















               Alhamdulillah.. Alhamdulillah .. Alhamdulillah .. ! Syukur aku berjaya menghasilkan 10 entri dalam masa satu hari berbanding 3 - 4 entri kebiasaannya. Hehe. Dan ternyata, aku mampu mengalahkan diri sendiri ! Padan muka kau Udin ! Haha.. Kalah jugak kau ! Hehe..



                 So.. Lihatlah hasil nya dalam entri ke 11 ni. Hehe.. Kompilasi dari Entri 1 sampai lah ke Entri ke 10 ! Takkan dilupakan kot detik ni, first time woo Sengal Zone buat entri banyak banyak ! Haha.. Gile kentang potato chip kan? Hehe..



                  Jom tengok kompilasi ENTRI hari ni.










           Fuhhh.. Bermacam macam halangan dan rintangan ku tempuhi woo . Dah macam dalam filem Transformers tu, Sam Witwicky nak lindungi All Spark ! Haha.. Tapi aku Din Wikipedia la.. Haha..



           So.. Kepada yang menyahut cabaran sama sama dengan aku tu kan, kalau dah siap, sila letakkan link entri ke 11 korang di ruangan komen. Itu pun kalau korang nak aku promote la. Kalau taknak pun takpe, aku tak paksa okeh ! Hehe...



            Akhir kata, majulah blogger sekalian untuk kehidupan yang sejahtera ! hehe.. Erkkk..





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post