Entri 5 : Unfollow La Aku ! Takpe !













           Huarghhhhhhhhhhhhhhh ! Besar punya menguap kan? Well itu la kepuasan sebenar . haha.. Tapi, aku tutup mulut okeh, takut nanti syaiton masuk banyak banyak. Nanti bahaya ! Hehe..



             Haluuuuuuuu..  ni entri ke 5 dalam Cabaran 10 Entri : Battle of Idea's ! . Adehh.. Lagi 6 menanti wooo.. Parah parah.. Tapi takpe, ini satu cabaran yang tak pernah di settlekan oleh aku selama aku jadi blogger ni. Hehe..



            Aku agak berduka sedikit dengan statistik blog Sengal Zone ni. Hehe.. Ye la, ada beberapa gambar kotak dekat follower aku tu dah takde ! Hilang dan ghaib ! Itu tanda nya mereka unfollow aku ! Yaa.. UNFOLLOW ! Hehe..



             Well.. Aku takde la terasa mana pun, sebab selama aku berblog ni pun, aku takde la paksa orang follow aku, korang nak follow, follow la, taknak follow pun aku takleh nak paksa gila gila. Haha.. Ingat aku ni rejim HITLER ke? Takkk.. Aku bukan sebegitu.



              Tapi, bila ada yang ghaib dari kotak followers aku tu, terasa la sikit cubitan dia tu. Sampai ke pinggiran hati aku. Adehhhh.. Tapi, tu hak korang woo.. Korang yang menentukan hala tuju sesuatu blog tu. Yup, korang la, yang tengah makan kopok, tengah duduk tu, tengah sendeng kat meja tu dan yang tengah garu garu dahi tu. Hehe.. Korang adalah PEMBACA !!! Hehe.. Dan setiap BLOGGER memerlukan PEMBACA ! Kan kan kan?



            

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post