Mereka Menyahut Cabaran Aku ! Terbaik !











            Assalamualaikum dan selamat malam ! Dah makan belum ni? Kalau belum , aku nak bagi kerepek ubi aku ni sikit. Hehe.. Kalau dah, sendawa la bertubi tubi okeh ? Heee.. Erm. Korang perasan tak tentang hari tu punya Cabaran 10 Entri : Battle of Idea's tu. Yang kena buat 10 entri sehari tu.. Alaaaaaa.. Yang aku mencabar diri aku sendiri tu ! Haaa.. Ingat pun.. Hehe..



            Dalam cabaran tu kan, aku berjaya membuat lebih daripada 10 entri ! Hehe.. Dan apa yang membanggakan aku adalah , aku tak berseorangan rupanya. Ada jugak blogger yang join cabaran tu dan mereka berjaya ! Yaaaa.. BERJAYA !!!



             Nak tau diorang sapa? Blogger mana dan apa entri diorang? Try cek kat bawah ni, ada list blog diorang. Hehe.. Jum skodeng !!!










             Korang klik je untuk menyusur ke blog mereka ni ! Hehe.. Aku nak tanya korang yang join cabaran ni, ada tak apa apa perubahan dari segi traffik ke, followers ke, views ke ? Hehe.. Mesti ada kan? Aku? Ermm.. Rahsiaaaaa ! Hehe..



             Betul la cakap Abg Ben, kalau sehari satu entri je, tak kemana blog kita ni. Susah nak kekal dalam dunia blog yang semakin mencabar, ye lah, blogger tumbuh bagai cendawan naik lepas hujan. Persaingan pun makin sengit. Aku pun dah tatau nak cakap apa dah ni, so.. Bagi blogger yang baru nak berjinak jinak ni, aku ucapkan Selamat Datang ! Hehe.. Jangan sesekali GIVE UP !!!



               Errrr.. Aku lupa nak angkat kain laaaaa.. Adehhhh.. Makan lagi semut masak kicap, kan dah lupa. Hehe.. Aku chow dulu okeh ! Nanti jumpa lagi.. Tungguuuu !!!







Koyok Ditempek :  Masalah komen dekat blog aku ni dah disettlekan ! Hehe.. Korang boleh komen tanpa direject ! :D Sowryyy ~





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post