Buffered Earning Ke 4 Bulan Ni !





          Assalamualaikum warahmatullah ! Hehe.. Sihat tak malam malam minggu ni? Hehe.. Jumaat kan permulaan hari untuk bercuti ! Ecehhh.. Lain lah aku ni, memang dah cuti dah pun. Sekarang dok busy apply sana sini demi untuk berkerjaya. Ye lah, kerjaya aku sebagai Gardener anggur tak mencabar ! Tu la pasal aku mencari dan terus mencari jawatan seperti Gardener Durian mahupun Gardener Petai ! Haha..



            Baik lah, tajuk entri ni pun berkaitan dengan Buffered Earning mahupun nama glemer nya di kampung "BE".. Hehe.. Well, seperti biasa la kan, aku kan blogger yang agak pendiam serta pemalu dan semalu ! Haha.. So.. Rutin aku kebanyakannya membaca blog orang lain dan hanya kekadang meninggalkan jejak jari jemari ku ini. Ecehhhh..



             So.. Pagi tadi, macam biasa la, bangun pagi, cek Nuffnang punya KEYWORD , dan lepas tu EARNING, mana la tau kan bertambah lapan belas ratus rupiah lagi ke ! Hehe.. Boleh beli jajan dua kampit ! Hehe.. Nak dijadikan bahan terkejut, aku memang terkejut pun tau. Aku terkejut bila bukak je bahagian earning, bertambah lagi satu BE ! Menjadi kan jumlah BE terkumpul aku sekarang ni 3 ! Sebab satu daripada BE aku dah bertukar menjadi Metered Earning (ME) ! Tengok la rajah dibawah ni ye ! Aku tak tipu munye ! Hehe..















           Hmm.. Terima kasih Nuffnang ! Dan jugak terima kasih kat pembaca blog aku ni, merangkap sahabat sahabat dan kengkawan serta geng bas sekolah aku ! Tanpa korang kan, takde nyer aku nak dapat ME ke BE ke, CE ke. Haha.. So.. Terima kasih tak terhingga kat korang, InsyaAllah, aku dalam perancangan nak buat sesuatu yang dapat menguntungkan kita semua ! Aku taknak naik sorang sorang, aku nak kita langkah naik tangga tu bersama sama ! Hehe.. Boleh kan?



            So.. Aku rasa macam entri aku hari ni banyak cerita pasal Nuffnang je, tak kembang ke Nuffnang nanti? Haha.. Aku nak undur diri kejap, nak main DOTA ! Sapa nak lawan ? Meh !! Hehe.. Chowww Yunn Fattt ! :)








Koyok Ditempek  :   Aku nak buat segmen VLOG ! Haha.. Dapat sambutan tak agak agak? :D 






0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post