Kenapa Aku Pakai IntenseDebate !

 












            Kotak Komen aku dah bertukar kan? Hehe.. Korang mesti perasan punya perubahan itu. Yaaa.. Aku memang sengaja mengubah ia. Hehe.. Aku pakai IntenseDebate ! Kenapa? Sebab, bagi aku, kotak komen sebegini mampu menyenangkan aku untuk berbalas dendam dengan orang yang mengomen. Maknanya disitu adalah, aku dapat membalas kunjugan mereka ke blog aku ni. Senang woo..



             Ermmm.. Lagi satu kan, interface dia agak cantik dan canggih manggih. Tak perlu nak ubah dah coding untuk reply to comment . Memang dah disediakan. Hehe.. So.. Ayuh la beramai ramai pakai Intensedebate ye ! Hehe.. Kalau setuju, taip ON DEBAT hantar ke 2,3 KUCING BERLARI ! Haha..



              Erm.. Itu saja la untuk rancangan Kenen Kenen Si Nenek ! Sapa nenek? Enjit enjit semut, sapa sakit naik ataihhh ! Korang kenal kan? Haha.. Kan aku dah merepek ! Adeh.. Nak gi basuh baju jap. Take care kawan kawan sengal ku ! Challow bete !







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post