Migrain Tahap 3 !












            Assalamualaikum wahai pembaca pembaca blog Sengal Zone, merangkap kawan kawan aku yang aku kasihi sekalian. Dah menjamu selera? Mesti dah kan? Hehe.. Aku baru bangun tido setelah berehat selama 6 jam! Huhu..



             Mesti tertanya kan, kenapa aku berehat selama itu? Hehe.. Aku diserang migrain tadi. Adehhh.. Migrain yang aku rasa sangat kuat kesakitan nya, hinggakan aku tak mampu untuk memberikan senyuman walaupun senyuman sinis sekalipun. Huhu.. Diserang encik migrain sewaktu aku sedang bertungkus lumus nak menyiapkan Pre- Vlog Sengal Zone amat lah menduka citakan diri ku ini. Haihhh..



              Jadi , dikesempatan ini jugak, aku nk memohon maaf beribu ribu kemaafan buat korang yang menanti aku untuk update.  Yaaa.. Korang la, yang tu, yang tu dan jugak yang di sinun tu ! Hehe.. Aku tak mampu untuk menaip dan berfikir bila diserang oleh migrain tu. Serius, kesengalan aku hilang bersama sama dengan segala imaginasi, idea dan kemerepekan aku . Apa yang mampu aku buat, hanyalah, menutup mata dan membiarkan ia hilang !



               So.. Pre Vlog Sengal Zone tetap akan ditayang kan jap lagi, memandangkan aku pun dah hampir pulih sepenuhnya dari diserang. huhu.. But still mata aku takleh tengok benda terang merang ! Arghhh.. Pedih wooo.. So.. Nantikan ye video tu. Haha..











Koyok Ditempek :  Terima kasih kat Cik Teddy, yang bawak aku gi makan, beli kan panadol dan banyak lagi la, sayang awak angat angat ! <3







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post