Burung Hantu Yang Sedang Ketawa !

              Assalamualaikum dan selamat malam kepada rakan rakan ku ! Hehe.. Dah nak tido ke? Lek lu der ! Wa nak bagi lu senyum dan sengih sepanjang time lu ketidoran ! Haha..



               Adeh.. Aku bukan mat rempit ye ! Tapi aku Mat Sempit ! Haha.. Boleh tak camtu? Boleh la kan? Yesssss ! Okeh, aku suka memerhati dan mengskodeng. Disebabkan itu, aku selalu terjumpa gambar gambar menarik yang aku rasa patut di sharekan kepada umum! Sebab gambar ni buat aku terkekek kekek kechumelan dekat atas tilam aku ni. sampai kan cicak pon mengeleng kepala bila tengok aku gelak sorang sorang ! Haha..



               Erm.. Kat bawah ni semua gambar burung hantu ! Yup yup ! Diorang ni comel sangat woo.. Rasa nak picit sampai puas.  Korang tengok la gambar diorang ni, mesti korang akan terhibur dan geram ! Caya laaa ! Jum tengok... Zassss !









        









































             Amacam? diorang ni nampak macam tergelak kan? Haha.. Sungguh comel woo.. Geram pakcik ! Hehe.. Sebenarnya, diorang ni bukan tengah gelak ke ape ke pun, cuma memang dah perangai diorang camni ! Hehe.. Kira macam ekspresi diorang ni macam nampak diorang sedang bergumbira kan? Hehe.. Itu lah kebesaran Allah ! SubhanAllah !







Koyok Ditempek :  Oleh kerana aku sudah mula menjadi mata kuyu ! Time untuk tido ! Gudnite Geng Bas Sekolah ku ! Hehe.. 





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post