Entri 4 : Kenapa Aku Buat Cabaran ?







              Erm.. Di pagi yang hening ni, aku terduduk mendengar cengkerik berbunyik chik chik chik. Terasa ingin menempeleng je cengkerik cengkerik itu. Namun, apakan daya, tangan besar takleh masuk lubang kayu itu. Haha. Jangan tiru aksi ini dirumah ye anak anak. Ia 21SG ! Hehe..



              Hehe.. Anda sedang membaca Entri ke 4 dalam Cabaran 10 Entri : Battle of Idea's ! Hehe.. Okeh, aku tau mesti ada yang tertanya tanya, kenapa aku buat cabaran 10 entri ni? Adakah aku gila? Hehe.. Untuk menjawab kepada soalan itu. Aku jawab Ya ! Aku memang gila ! Hehe..



               Aku gilakan cabaran ! Hehe.. Dan tujuan aku buat cabaran ni adalah untuk menunjukkan yang setiap orang pun mampu mengeluarkan idea dan buah fikiran baik dari hati mahupun dari otak mereka ! Aku? Aku sedang berusaha untuk memerah segala pengetahuan, pengalaman dan rentetan kehidupan aku untuk dijadikan satu karya iaitu entri ! Tak salah kan?



              Dan ternyata aku tak berseorangan dalam pertempuran ni. Sebab, masih ada lagi orang yang bersama aku untuk menyahut cabaran 10 ENTRI ni ! Korang tau kan sapa korang ! Hehe.. Aku mencabar diri aku sendiri ketika ini untuk menguji sejauh mana keinginan aku untuk bergelar BLOGGER ! Sejauh mana aku mampu membuat entri dan sejauh mana aku mampu untuk mengolah ayat !



               Sekarang, baru aku paham, setiap satu entri yang kita buat, secara sedar tak sedar membuka satu lagi pintu ke entri seterusnya. Percaya tak yang idea kita bertambah dan bertambah ! Hehe.. Aku sedang merasakan nya ! Dan aku akan teruskan ! Biaq pi la depa nak kata pa pun. ! Hehe.. Ada aku kesah? Cak cak cak !







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post