3 Jenis Makanan Pagi Kegemaran Aku !









             Assalamualaikum dan selamat pagi ! Wohooo. Ayuh mulakan pagi dengan senyuman nampak gigi ! Hehe.. Tak kira la bagaimana bentuk gigi anda sekali pun, ia tetap akan merembeskan aura keceriaan pada orang sekeliling. Tak caya? Try gi senyum kat jiran jiran tetangga kejap.. Hehe..



              Okeh, di pagi yang hening ni kan, kita perlukan breakfast ! Yup.. Seperti dalam iklan kesihatan tu kan, breakfast tu adalah sesuatu yang sangat bagus !  Hehe.. Ia membuatkan kita bertenaga dan sihat ! Aku? Semestinya kena amik breakfast ni. Itu pun kalau aku bangun awal la, kalau tak, memang ke petang la breakfast ni. Hehe..



               Dalam entri aku kali ni, aku nak senaraikan 3 jenis makanan pagi atau breakfast yang aku memang suka makan ! Diorang adalah..








  • Nasi Lemak 


    • Nasi berlemak ni menjadi kegemaran aku sejak kecik kecik lagi ! Hehe.. Entah kenapa entah , aku amat bernafsu bila makan benda ni. Even Nasi lemak biasa sekalipun, ia tetap sedap ! Hehe.. Dan jugak, ia membulatkan badan kita wooo








  • Cucur Badak 


    • Cucur berbentuk bulat comel comel ni kan, memang enak kalau dimakan timepagi dinihari. Hehe.. Ia tidak mengandungi seekor pun badak ! Hanya lah isi udang dengan kelapa ! Sedap wooo.. Hehe..









  • Roti Salut Planta dan susu pekat.


    • Ermmm.. Ni resipi terbaik kalau nak cepat. Roti disalut planta dahulu, kemudian sapukan dengan susu pekat. Memang terbaik ! Hehe.. Boleh gak dijadikan menu untuk berpiknik. Sedap woo.Tambah tambah bila dicicah dengan Milo tarik ! Terangkat kening beb ! Hehe..








       


         Amacam? Ada persamaan dengan korang tak? Hehe. Breakfast, breakfast jugak, tapi jangan amik banyak banyak la. Karang mengantuk berpanjangan kang, jadilah macam aku ni sekarang ! Hehe.. Nakkk?











0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post