Pre - Vlog Sengal Zone ! Esok ye !



      



           Assalamualaikum.. Hehe.. Anda menanti aku update eh? Hehe.. Sowiiii.. Hari ni aku masih lagi busy dengan misi pencarian kerjaya aku. Huhu.. Sana sini aku pergi demi mencari satu kerjaya. Tapi malangnya, agak susah sedikit dan penuh dengan dugaan seperti naga jelmaat, singa berkepala ular dan jugak  lembu berkaki ayam ! Pergh.. Aku dah la baru tamat latihan.. Konvo pun belum lagi tau.



           Hehe. Okeh, aku dapati peserta untuk segmen Saya Sengal  tu tetap ada ! Alhamdulillah, dan kini aku sedang menyiapkan proses editing Pre - Vlog Sengal Zone ! Bila eh nak siap? Erm dalam keesokan hari nya ! Maybe dalam ketengah harian atau kepetangan ! Haha.. So. Wait and see ! Hehe.



            So.. Disini aku meminta maaf kerana hari ni , aku agak kurang mengupdate. Hal ini tidak dapat dielakkan. Sorry ye pembaca pembaca setia blog Sengal Zone ! Huhu..



           Hmm.. Tapi jangan risau, aku tetap akan mencari ruang untuk update blog aku ni. Di mana ada plug, di situ la aku mampu untuk mengupdate blog ni sebab, laptop aku ni bateri dia da kong ! Memang takleh cas la . Asal cas je bertahan dalam 30 minit je. Pastu laptop aku ni tido. Haha..



            Akhir kata, sebelum tido , jangan lupa baca doa, nanti kena himpit la, kena kacau la, tau !! Gudnite my friends of ship, equal to FRIENDSHIP ! Haha.. Ape menda la aku ni kan? well itu la kesengalan yang jitu. Hehe.. Tata.......

             



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post