Lelaki Berambut Korea Comel Kan?









         Assalamualaikum ! Cakkkkkkkkkkkkk !!! Bertemu lagi kita bersama ruangan sembang sembang mambang ! Hehe.. Kali ni aku nak mengajak anda berimaginasi merentasi lautan pasifik dan antartika sana ! Kemana? Ke Korea Selatan ! Yup ! Tempat yang penuh dunia kejiwangan ! Hehe..



          Seikhlas hati aku ni kan, aku pun merupakan diantara orang yang meminati industri perfileman dan permusikan Korea ni. Hehe.. Tapi aku bukan la jenis yang terlalu fanatik pun. Just mengagumi diorang punya style dan bakat ditambah pulak masing masing cun dan comel ! Pelakon dan penyanyi diorang semua comel comel kot ! Haha..



        Seingat aku, memula aku layan cerita Korea ni ermm.. Cerita Winter Sonata ! Time tu aku form 3 kot. Hehe.. Sekarang aku dah form 11 dah ! haha.. Bayang kan lah, aku siap nangis nangis lagi tau. Ter uhuk sana ter uhuk sini. Maklum lah jiwa remaja berhati tisu ! Haha..



         Sekarang ni pulak , aku kurang layan cerita Korea, sebab aku layan blog je. Hehe.. Tapi, satu perkara aku amati kan selama ni adalah style rambut aktor Korea ni comel woo.. Dan, akibat daripada pengaruh filem tu la aku berjaya menukar style rambut aku ke ala ala Korea sikit. Hehe.. Kalau tak, rambut GAY BOY la still digunakan oleh aku sampai sekarang ! Haha..












          Nak tau kenapa aku minat style rambut diorang? Aku bagi 3 sebab je la eh ...






  • Rambut diorang ni SIDEBURN panjang panjang, tutup telinga pulak tu. 

  • Rambut DEPAN pulak tutup dahi dan kekadang tutup mata sebelah

  • Kebiasaannya, rambut diorang ni beralun dan stylo ! 








           Hehe.. Sekarang ni kat Malaysia pun dah ramai orang berambut style Jepun dan Korea ! Serius diorang comel, baik lelaki mahupun perempuan. Yang perempuan lagi la comel kan. Tapi kalau pakai tudung bertambah tambah la kechumelan itu. Hehe..



           Itu saja untuk ruangan sembang sembang mambang ni ! Serius aku nak gi bilik air jap. Nak karok satu dua lagu. Haha.. Lagu apa? Lagu Soley Soley ! Erkkkkkk.. Adehhhhhh.. bye !







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post