Takde Idea !













             Assalamualaikum dan selamat petang ! Uihhh.. Dah menjamu selera ke belum ni? Hehe.. Aku? Jap lagi la kot. Aku sedang sibuk melayan kunyahan kerepek ubi yang enak lagi berkrim ni. Hehe.. Nak? Beli la sendiri ! Haha.. Alalalala.. Nah .. Amik sikit. Kunyah slow slow tau ! Haha



             Hari ni, aku mengalami sindrom kekeringan neuron neuron idea yang di hantar ke otak ! Yeeee,, Betul, korang ingat aku selalu mempunyai idea ke? Haha.. Idea ni pon macam ombak woo.. Ada pasang dan ada surut. Sekali tsunami tu, berduyun duyun entri aku buat ! Haaaa..



              Selalunya la kan, kalau aku mengalami simptom simptom kekurangan idea ni, aku lebih suka berjalan jalan,  main teng teng sebarang dua, main tangkap cicak dan jugak bertapa di atas tilam. Haha.. Kemudian confirm idea kesengalan itu mari dan membuak buak seperti apam balik yang di masak !



               Haaa.. Korang hari ni banyak idea kan? sent kat aku pakai Bluetooth ! Haha.. Boleh la, boleh la !! Pleaseeeeeeeeeeeeee.. Kasihanilah diriku yang kekeringan ini.. Haha..











Koyok ditempek : Aku dah try berkali kali balas komen korang, tapi still takleh, malam malam boleh pulak ! Misteri sungguh ! Huhu..





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post