Header Baru Lagi ?







           Assalamualaikum dan selamat petang sahabat sahabat merangkap pembaca blog ku yang aku kasihi sekalian ! Hehe. Macam aku tulis surat pulak kan. Hehe.. Takpe takpe.. Sesekali mukadimah aku formal takpe la kan. Hehe



          Well.. Seperti biasa, aku bangun agak lewat ini hari dek kerana semalam terbangun dari tido dan terus on laptop dan design header baru ! Header lama aku entah apa problem entah, tak dapat nak fix ke blog aku ni. Jadi besar sebelah la, jadi herot petot la dan berbagai bagai lagi permasalahan yang membuatkan aku menukar header aku ni. Hehe..



           Motif header aku? Senang je, aku nak jadi SPIDERMAN ! Haha.. Tapi tak kesampaian sebab orang lain dah jadi dulu. Maka terbit lah satu nama iaitu SENGALMAN ! Hehe.. Nanti InsyaAllah, dimasa akan datang, aku akan cuba mendesign kostum Sengalman tu sendiri. Hehe.. Super hero di alam cyber ! Ewahhhhh..



           So.. Amacam dengan header baru aku ni? Okeh ke, tak okeh ke, burok ke, stylo ke ? Hehe.. Bukan apa, aku tanya pendapat korang, sebab korang pun menyumbang ke blog aku ni. Sebab korang la aku menaip dengan penuh lemah gemalai dan sopan santun ni. Hehe..



            Okeh la, aku nak pergi makan Mentos kejap, nanti kita bergusti lagi okeh? Chow sin chiiiiiiiiiiiii !!





Koyok Ditempek : Ada lagi sorang blogger berjaya buat 10 entri ! Nak tau? Klik SINI  dan SINI Hehe..





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post