Entry 10 : Bila Handphone Mereka Berbunyi !






Telefon berbunyi Ring Ring Ring,


Ku angkat, ku tanya siapa, "











             Assalamualaikum ! Hehe.. Setelah berehat hampir dua jam, kini tiba la masa untuk entri terakhir dalam Cabaran 10 Entri : Battle of Idea's ! Hehe.. Alhamdulillah, berjaya jugak menghabiskan cabaran aku ni. Hehe... Hmm.. Korang ingat tak time kita kecik kecik dulu, ada lagu Telefon Berbunyi !? Hehe.. 





             Yang kat atas tu cuma la sedikit bait bait lirik lagu tu yang mana aku pun dah lupa ! Hehe..  Nanti kita cari balik okeh? Hehe.. Erm.. Sekarang ni aku nak ajak korang mengembara ke dunia ringtone yang dipakai oleh blogger blogger dibawah ni ! Hehe. sedap sedap semua lagu diorang. Aku siap download dekat 4shared lagi woo.. Nak tengok? Jum kita skodeng blog depa ni ! 







  1. Ifti Larina

  2. Scha Aryana

  3. Yana

  4. Aku Blogger Tegar 

  5. Farah Soraya

  6. Nur Ashikin






                Hehe.. Maka dengan ini, aku mengakhiri Cabaran 10 Entri : Battle of Idea's ! dengan jaya nya. Hehe.. Tau tak, yang tulang jari jemari aku ni dah makin rapuh. Haha.. Kena minum balik Anlene ni. Eh.. Anlene ke Anmum? Haha..







Koyok ditempek :  Camne wahai pesaing cabaran ni? Okeh tak? Hehe.. Go go go ! Korang pasti boleh ! Hehe..  







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post