Jambatan Canggih Manggih !

            Assalamualaikum dan selamat petang ! Adehhhh.. Perut dah berbunyik lagu Gamelan dah ni. Hehe.. Itu signal, tank aku sudah E ! Haha.. Jap lagi la makan kan. Aku mesti mengupdate blogku ini dahulu. Ecehhh..



            Okeh, nak di jadikan cerita, korang pernah naik jambatan tak? Msti la pernah kan. Aku pun pernah jugak. Jap.. Jejambat dengan jambatan tak sama kan? Hehe.. Terkonpius sikit disitu ye. Hmmm.. Nak tau tak, time aku jalan jalan dalam internet ni, Aku terjumpa satu gambar yang cool gila ! Serius.. Ia sangat cool sampaikan semut semut yang dok tumpang skodeng skali ni terbalik ! Haha.. Betapa hebatnya ke'cool'an itu. Tak caya? Meh tengok meh... 1, 2, 3 !










Terjemahan : Jambatan ini menghubungkan Denmark dan Sweden
Sebahagian jambatan ni diperbuat bawah air untuk memberi laluan kapal lalu ~









            Well.. Dah tengok kan? Cool tak? ke Mat Cool ? Haha.. Gi beli aiskrim sekarang ! Haha..











Koyok Ditempek  :  Jambatan Pulau Pinang, buat lah camni ! Pleaseeeee ! =P






0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post