Anuar Zain - Ku Berjanji Kerna Cinta !







         Yuhuuu.. Disebabkan mood jiwang kejiwangan tetiba muncul di hari Ahad nan indah ni gara gara filem Mohabbatein kan. Aku nak share dengan korang salah satu lagu yang aku suka nyanyi, baik di bilik termenung, didalam bilik , di bawah tilam, di tengah jalan, time drive dan jugak time aku nak ke alam mimpi.



           Lagu ni aku tujukan buat pembaca pembaca blog aku ni, termasuklah keluarga aku di Kuantan, kawan kawan baik aku, geng kotak, geng bas sekolah, dan geng triple 2 ! Serta tak dilupakan yang mengenali aku ! Haa.. Lagi satu , untuk Cik Teddy yang chumel tersayang !



            Apsal aku rasa macam rancangan sampaikan salam ni. Haha.. Biar la, bukan selalu kan? Nak call ERA ke HOT FM ke tak pernah dapat ! So.. Gi je la kat Sengal Zone FM ! hehe.. Layannnnnnnnnn'






Anuar Zain -  Ku Berjanji Kerna Cinta 























Klik SINI untuk lirik .


Klik SINI untuk download .









0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post