Jenama Terbaru Nike !










         Assalamualaikum dan selamat malam ! Hehe.. Jumpa jugak kita akhirnya kan. Well, Hari ni aku agak sibuk menguruskan hal hal yang tak dapat dielakkan. Hehe.. Kini, dah tiba di rumah ku. Sambil sambil rehat ni, pekena kerepek ubi sangat la masyukkkkkkkkkk ! Hehe





         Okeh, aku bukan nak bercerita tentang kerepek mahupun merepek. Aku nak cerita tentang Nike ! Yaaa ! Jenama Nike ! Ecehh.. Aku tau ramai yang pakai jenama ni. Stylo , baik kasut, baju, dompet dan segala gala accessories yang bertempek di badan ni la. Hehe..





        Aku pakai jugak Nike ni. Haha.. Tapi beli kat pasar malam la. Nak beli yang betul betul ORIGINAL tak mampu woo.. Kalau lah, boleh beli barangan menggunakan bulu ketiak, kan sonang hidup den ! Haha..





       Eh.. Korang nak tengok tak penjenamaan baru Nike dekat barang terbaru diorang? Nak kan? Selain accessories yang kita tau kan, benda ni sangat berlainan ! Korang usha  la, then bagi respon okeh ! Zassssssssssssssssssssssssssssss !




















|


|


|


|


|


|


|


|


|


|


|


|

























              Tadaaaaaaaa ! Nike versi terbaru ! Nak ikut? Jum buat ramai ramai ! Haha.. Memang stylo abessssss !











Koyok Ditempek  : Stylo? Minum Milo lagi best ! Ada Milo? Bak sikit. Hehe







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post