Mari Join Segmen Saya Sengal !


STICKY POST 
















             Yuhuhuuuuuu ! Jom main segmen ringkas nak? Hehe.. Taknak? Takpelah, sapa la aku ni kan. Ecehhh.. Nak majok? No no no.. Itu bukan aku okeh ! Itu kembar aku si Din Dang ! Hehe.. Korang busy tak ni? Kalau korang busy, takyah la join segmen aku ni . Aku tak paksa okeh. Nak join silakan, taknak join pun silakan jugak! Hehe..



            Baiklah, Segmen ni diberi nama Saya Sengal ! sebab, dalam segmen ni, anda kena buat something yang sengal ! Haha.. Dalam erti kata lain anda dikehendaki buat benda yang sengal mengal ! Hehe..



             Yang special nya tentang segmen ni adalah, anda berpeluang muncul dalam pre - VLOG Sengal Zone yang pertama ! Yup. Boleh dikatakan sebagai first Vlog aku jugak la..! Hehe.. Nak tak? Hehe.. Tak nak takpe, aku tak paksa ! Hehe..



             Bagi sesapa yang nak, sila ikuti syarat syarat mudah di bawah ye !






  • Buat Entri bertajuk Sengal Zone : Saya Sengal !

  • Letak Header dan Link kan ke entri ni.

  • Kemudian sila :


    • Amik gambar sendiri tanpa full body, cuma kepala dan wajah sahaja.

    • Ketika posing sila pegang Kadbod, kertas or apa apa yang boleh ditulis.

    • Tulis Alamat Blog anda beserta perkataan SAYA SENGAL !

    • Tulisan mestila besar dan jelas ( Sebab nak masuk dalam VIDEO ) 

    • Pose mesti la sempoi ! Jangan terlampau over okeh !


  • Bila dah siap, postkan link entri korang ke ruangan komen ni !

  • 10 Blogger yang di pilih berdasarkan syarat2 diatas akan berpeluang masuk dalam VLOG Sengal Zone !

  • Jangan Lupa, tarikh tutup pukul  6 PETANG ESOK ! (30/03/2011)






          Okeh? Clear? Hehe.. Berminat ke? Apa tunggu lagik.. Join laaaa.. ! Hehe.. 1Tube.my akan menyaksikan penambahan VLOG dari aku ! Haha.. <-- gelak sambil tutup mulut











Koyok Ditempek : Aku akan edit sendiri Video tu. Hehe.. Nantikan yeee !











0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post