Kamen Rider Terbaru 2011 !





              Assalamualaikum dan selamat malam ! Wohoo .. Earth Hour pun dah habes kan? Aku rasa, sambutan dekat kawasan kejiranan aku ni agak menghambarkan ! Rumah sewa aku je yang bergelap gulita ! Aku keluar gi makan tadi, dan ia masih cerah ! Ape ke hal? Hmmm..



               Kalau lah aku ada kuasa untuk meng"henshiin" ke Kamen Rider @ Suria Baja Hitam, kan best ! Boleh aku pergi guna kan rider kick aku menendang lampu mampu mereka ! Haha. Kekejaman di situ ! Biarkan aku kejam ! Aku dah geram ni, nasib baik ada semut ni dok pegang aku . Cool sikit ! Hehe..



                 Di entri malam ni, aku nak share satu video Kamen Rider yang terbaik dari ladang gandum ! Serius ia best ! Bagi peminat Kamen Rider macam aku ni kan, ia sangat la menguja uja kan ! Haha.. Ayat BM aku ni pelik sikit, maklum la aku kan alien workshop !  Haha.. Korang tengok tau ! Zasssssssssss...

























             Well.. Aku tau korang nak cakap apa kat aku. Korang nak cakap .............





"Waaaa Udin, terima kasih sebab bagi aku tengok Kamen Rider terbaru ni. Auwww. I Likeeee"





            Kan kan kan ? Hehe... Lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!










0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post