Entri 2 : Meletakkan Bantal Di Belakang Memberikan Ilham !







           Yey ! Ini Entri kedua dalam Cabaran 10 Entri : Battle of Idea's !  Secara jujurnya, aku takleh simpan idea ! Haha.. Nanti dia basi woo.. Berkulat kehijauan di dalam otak aku camne? Nanti jadi Zomba kang ! Haha.. Makan budok !! Hehe..



           Di keheningan pagi ni kan, aku masih lagi tak dapat melelapkan bulu mata aku yang lentik setelah mengunakan Mascara Siti Nurhalijah ! Haha.. Aummm ! Ecehhh.. Gurau je la. Aku mana la ada duit nak beli mascara ! Lagi satu, karang tak ke lari semut semut peliharaan aku ni bila tengok tuan dia berbulu mata lentik? Hehe..






Bukan bantal sebegini ye anak anak ! Haha


          Aku ada magic. Percaya tak? Hehe.. Serius.. Tadi aku takde idea langsung nak update entri ni. Hehe.. Pastu aku teraccident meletak bantal dekat belakang aku sambil menaip, terus idea masyuk mencurah curah ! Hehe.. Try la yer.. Aku suggestkan guna bantal orang yang tersayang macam mak bagi ke, kakak bagi ke, kekasih bagi pon boleh ! Hehe..



           Disebabkan aku sedang melawan konda kondi bersama cicak serta langau ni . Aku nak undur diri jap. Nak gi jamban chantek ! Haha.. Nak ikut? Prut prutttt ~ Hehe.. Opssssssss !





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post