Mimpi Seorang Blogger ! Real Kah?









            Assalamualaikum pembaca pembaca blogku sekalian ! Hehe. Selamat tengah hari ! Aku hari ni terbangun tido dengan mimpi tentang blog jugak. Apo kono eh jang? Hehe.. Aku bermimpi aku jumpa ramai blogger , baik yang terkenal dan jugak low profile. Yang selalu datang komen blog aku pun ada dalam mimpi aku wooo.. Nak mention kat sini macam penuh lapan list pemain bola pulak kan. So.. Biar je la aku simpan kenangan mimpi tu dalam sanubari aku. Ecehhhh..



              Itu mimpi, satu mainan tido. Tapi kan, ada jugak mimpi yang jadi real ! Serius, aku banyak kali terjadi sebegitu rupa. Kekadang, bila aku alami sesuatu kejadian tu kan, disaat tu jugak la aku terasa macam ,






" Eh, ni pernah terjadi dalam mimpi aku ni.. "




                

                Korang pernah alami tak? Mustahil la kalau aku sorang je yang alami, nampak benor aku ni alien workshop ! Haha.. Setakat ni, mimpi buruk aku tak pernah la jadi real lagi. Takmo la mimpi buruk jadi real , tambah tambah lagi mimpi aku dikejar Dinosour ! Pergh.. Bergelimpangan la aku larik kan ! Kalau lah ia menjadi real, confirm korang pun lari sama woo.. T-Rex tu beb ! Haha..



                 So.. Tu je la aku nak cerita. Hehe.. Di tengah hari ni, perut dok berkeroncong lagu Titanic tau ! Hehe.. Cuma takdak kapal je dalam perut aku ni. Hehe.. Agaknya, mak aku tengah buat apa la kat kampung tu kan? Confirm masak best best ! Anak mu di perantauan ni merindui kamu ! Huwaaaaaaaa.. Bila nak dapat kerja ni ! Hehe..



                 Okeh, aku nak gi jemur kain kejap, sementara matahari duk up in the sky ni kan, karang hujan karang aku gak yang tido bertubi tubi ! Haha.. Tata.. Jangan lupa enjoy ari Ahad korang !







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post